نوشته شده توسط : حسنا عزیزی

 

1. هرگز از دست فروشان عینک آفتابی فله ای خریداری نکنید. ضررهای عینک غیر استاندارد خیلی بیشتر از منافع آن است. این عینک ها ضد اشعه نیستند و موجب ضعیف شدن چشم و خستگی آن ها می شوند. چشم عضو حساس و مهمی در بدن است و بهتر است بدانید در صورت تخریب سلول های عدسی چشم، این سلول ها به هیچ وجه مجدد ساخته و جایگزین نمی شوند.

2. پیش تر عینک خوب طلق تیره تری داشت، هنوز هم اولین و بهترین راه تشخیص اصل بودن، تیره بودن عدسی آن است، اما امروزه عینک های پلاریزه ی روشنی هم ساخته می شوند که کاملاً استاندارد و قابل قبول هستند.

3. آنچه در عینک آفتابی اهمیت دارد عدسی و فریم آن است. عدسی باید قابلیت جذب نورهای مضر خورشید را داشته باشد. این امر با برچسب تقلبی مثلاً U7400 امتحان نمی شود، بلکه باید با دستگاه تست شود.

4. اشعه های مضر خورشید دو اشعه ی ماورای بنفش و مادون قرمز هستند که به مرور باعث ایجاد آب مروارید و کوری چشم می شوند. البته مضر بودن ماورای بنفش خیلی بیشتر است. علاوه بر این دو اشعه، میزان روشنایی نیز بسیار مهم است. این موضوع اغلب مورد توجه عموم افراد نیست. برای مثال زمانی که از منزل خارج می شوید یا به کوه پوشیده از برف نگاه می کنیم، چشم با به یکباره با نوری حدود 1000 برابر بیشتر از نور قبلی روبرو می شود و آسیب آن غیر قابل جبران است.

 



:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسنا عزیزی

عینک فندی FENDI  طرح گربه ای نگین دار زنانه برای اولین بار در فروشگاه بیا TO عینک.حک بودن لوگوی معروف و صاحب نام در بین برند هایی مد و فشن بر روی دسته عینک و برخوردار بودن از کیفیت بالایی بدنه و فریم از یک طرف و داشتن لنز هایی استاندارد با یو وی 400 کار محافظت از چشمان شما را در برابر اشعه مضر خورشید بخوبی انجام میدهد.

عینک آفتابی زنانه طرح FENDI نمای ظاهری این عینک آفتابی زنانه بر گرفته است از قابی کاچویی  دایره ای شکل و براق، و دسته هایی شیک و زیبا میباشد که به دلیل طراحی خاص آن قابل ست با هر نوع چهره و لباسی میباشد و یکی از برترین مدل ها در رده عنک آفتابی fashionable میباشد.

لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت میباشد.و البته  به دلیل طراحی خاص آن و داشتن لوگویی فندی در کناره هایی آن بشدت مورد استقبال خانمهایی اهل مد و فشن قرار گرفته است .

برای تهیه این عینک آفتابی به سایت عینک آفتابی صمصام مراجعه فرمایید. 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 796
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسنا عزیزی

جنس لنز عینک بولگاری سون Bvlgari از شیشه ضد خش میباشد و از نظر پزشکی تائید شده میباشند.

این عینک دارای uv 400 کامل می باشد در نتیجه علاوه بر زیبایی ، محافظت از چشم هارا در مقابل نور خورشید به خوبی انجام میدهد .

عینک بولگاری را حتما می شناسید ! این مارک یکی از معروفترین های بازار عینک های آفتابی در دنیا است و بسیار پر طرفدار است. یکی از جدیدترین، زیباترین و پرطرفدارترین مدل های عرضه شده کمپانی بولگاری می باشد.
مطالعات نشان داده است که اشعه ماورای بنفش می تواند شانس ابتلا به بیماری های خطرناک چشمی نظیر آب مروارید، تحلیل رفتگی و آسیب به شبکیه و حتی آفتاب سوختگی را   افزایش دهد.

برای تهیه این عینک آفتابی به سایت عینک آفتابی صمصام مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()